Hoogtepunten en minder momenten. - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu Hoogtepunten en minder momenten. - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu

Hoogtepunten en minder momenten.

Door: marijkee

Blijf op de hoogte en volg Marijke

30 Augustus 2010 | Denemarken, Ajstrup Strand

Ai, de eerste officiële dag is aangebroken. Vandaag is de animatie dan officieel voorbij. Niet erg speciaal, aangezien we deze week zoals ik al schreef geen kinderen hadden, maar ook omdat ik sinds vrijdag met een keelontsteking in bed lig. Nice.
Genoeg tijd dus gehad om na te denken wat nou wel en wat niet leuk was hier in Denemarken.

Wat ik absoluut niet ga missen is bijvoorbeeld:
1. De caravan
2. Het waardeloze internet.
3. Ziek zijn.
4. Het winkeltje. Echt breed is het assortiment hier niet.

Wat ik absoluut wel ga missen:
1. Mijn collega’s van Ajstrup. En natuurlijk de animators van Hampen! De stapavondjes waren zéér geslaagd!
2. Arhus. Ben er een paar keer geweest by night, maar ook overdag heerlijk om even te shoppen en meer te zien dan tenten, sanitairgebouwen en de inhoud van het campingkidsgebouw.
3. Het strand. In de tijd dat het weer nog heerlijk was. (lijkt alweer maanden geleden!)
4. De vrolijke gezichtjes van kinderen en de dankbaarheid van de ouders voor de fijne vakantie die ze hier op de camping hebben gehad.
5. Het land in het algemeen. Relaxte mensen, weinig criminaliteit, ja dat bevalt me wel.

In ieder geval een fijne tijd om op terug te kijken, maar ook weer prettig om naar huis te gaan. Nog twee nachtjes slapen…

  • 30 Augustus 2010 - 10:16

    Anja :

    Beste Marijke,
    Ten eerste: veel beterschap en succes met de laatste loodjes.
    Sinds we thuis zijn, heb ik je via deze site gevolgd. Ik ben één van die ouders die zich hopelijk onder nr. 4 van het 2e rijtjes mag scharen. Mariken en Kirsten kijken met veel plezier terug op de activiteiten die jij (met anderen) organiseerde. De laatste avond heb ik nog een leuke foto gemaakt van jou met onze meiden. Mocht je die willen hebben, laat het dan maar even weten.
    Hartelijke groeten, ook namens Peter, Mariken en Kirsten,
    Anja (uit Gouda)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Ajstrup Strand

Animatie in Denemarken

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2010

Hoogtepunten en minder momenten.

26 Augustus 2010

Laatste loodjes..

18 Augustus 2010

Waterpark

15 Augustus 2010

LEGOLAND.

11 Augustus 2010

Update!
Marijke

Caravan!

Actief sinds 22 Juni 2010
Verslag gelezen: 1833
Totaal aantal bezoekers 17381

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 01 September 2010

Animatie in Denemarken

Landen bezocht: