LEGOLAND. - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu LEGOLAND. - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu

LEGOLAND.

Door: marijkee

Blijf op de hoogte en volg Marijke

15 Augustus 2010 | Denemarken, Ajstrup Strand

Jazeker, 21 jaar gewacht en zaterdag was het eindelijk zover. Met de andere Vacansoleil medewerkers van Hampen zijn we naar Legoland geweest! Maar niet voordat we hadden gefeest bij een plaatselijke western party. Vrijdag avond vertokken we naar Vejle, waar we op werden opgepikt voor een leuk feestje. Het was een soort kermis met twee grote tenten. In de ene draaiden ze country muziek en in de andere meer clubmuziek. Dat was zo gezellig, dat we rond een uur of vier in onze bedden lagen om vervolgens om 9 uur weer op te staan. (heerlijk geslapen).
Afijn, rond een uur of 11 stonden we dan in Legoland. Veel lego, ja. Het was niet echt een fantastische dag qua weer, maar het was wel droog en soms brak zelfs even de zon door. Bij de attracties hoefden we dan ook niet zo lang te wachten. En hoewel die gekke Denen tegen ons hadden gezegd dat het park voor kleine kinderen was, heb ik me goed vermaakt in de ‘mini’achtbaan, ‘mini’kanobootjes, ‘mini’laserkarretjes en een ‘mini’ 4D film over legopoppetjes. Ben namelijk niet zo’n held als het gaat om attracties.
Langzaam maar zeker werden we allemaal een beetje moe en zijn we rond zes uur weer richting Hampen vertrokken om nog een hapje te gaan eten en wat koffie te drinken. En weer met de trein/taxi richting Ajstrup Strand. (De rest wilde niet meer mee met stappen, afhakers ;-))
Wat een heerlijk weekend.
Nu op naar de een na laatste week: Egypte! Maar nu eerst de zondag afsluiten met een minidisco.

• 15 Augustus 2010 - 19:50

Rick Mulder:

HAHA leuk verhaal:p Wat zijn wij ook saai he dat we niet meegaan stappen...:p HAHA: dat komt misschien nog wel een keer!!! Hebben jullie de trein nog gehaald??:p

• 15 Augustus 2010 - 19:53

Shirley Van Zoeren:

haha wat een leuke blog heb je gemaakt :D
    Maar eeeeh, pardon ik ben dan wel een afhaker maar geef toe, we waren gesloopt van de hele dag rond lopen en feestje van de avond daarvoor haha. Was super gezellig :D!

Succes nog even met de laatste lootjes.

xxx Shir.

• 16 Augustus 2010 - 10:05

Simone:

Haha top! Legoland is dus een aanrader? :)

Succes nog deze week!