Waterpark - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu Waterpark - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu

Waterpark

Door: marijkee

Blijf op de hoogte en volg Marijke

18 Augustus 2010 | Denemarken, Ajstrup Strand

Nee, dan bedoel ik niet dat ik naar het zwembad ben geweest. De hele camping staat sinds gisteren blank van het water. Volgens weersvoorspellingen zou er 28 mm zijn gevallen en ook vandaag regent het al de hele dag. Op de grasvelden staat een behoorlijke laag water. En ook in de zandbak (wat voor mij op de route ligt naar de receptie/winkel/campingkidsgebouw) is niet meer te doen zonder droge voeten.
Vanmiddag had mijn baas mijn mede- Campingkidscollega opgebeld om te vertellen dat er een filmploeg van de regionale televisie zou komen om te zien wat we hier doen als het regent. Is dit een grap? Er zit op dit moment niemand te wachten op een filmende cameraploeg. (Uiteindelijk ook niet langsgekomen)

Sommige gasten zijn eerder vertrokken, andere zijn verplaatst van een tent naar een tijdelijke caravan. Ook de animo voor animatie is een stuk minder geworden. Respect voor de vakantiegangers die het allemaal toch nog heel nuchter inzien. Wij proberen hier in de animatie het beste van te maken, maar wat een lol, kamperen in met dit weer!

• 22 Augustus 2010 - 20:09

Rick Mulder:

HAHA leuk verhaal!:p Is het al weer een beetje opgedroogd?:p Ik heb het wel gezien op TV:p