Update! - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu

Update!

Door: marijkee

Blijf op de hoogte en volg Marijke

11 Augustus 2010 | Denemarken, Ajstrup Strand

Hoog tijd om een nieuw stukje te schrijven! Een perfecte dag aangezien ik:
1. Vandaag precies over drie weken weer vertrek richting Nederland.
2. Vandaag precies een week 21 ben.
3. Vandaag de meest slechte regendag is die ik tot nu toe heb meegemaakt in Denemarken, dus de tijd heb om binnen in de caravan een stukje te schrijven. ; )

Om te beginnen was ik afgelopen woensdag jarig! Bedankt iedereen voor alle berichtjes via sms, mail, hyves en facebook! Ook toen was het behoorlijk regenachtig. Maar toch was het een erg leuke dag geworden. ’s Ochtends stonden mijn collega’s me namelijk al op te wachten bij de receptie om me een fijne verjaardag te wensen en kreeg ik een gratis ontbijt. Altijd fijn.
Geen idee hoe ze erbij kwamen, maar ook sommige gasten hadden er aan gedacht. Tekeningen, snoepjes en zelfs bij de minidisco werd er gezongen. Rond een uur of negen, nadat we klaar waren met de animatie zijn we met z’n zessen gaan bbq-en onder het genot van een paar drankjes. Dan gaat de tijd wel erg snel, en zo lig je opeens om half drie in je bed.

Zaterdag werd ik uitgenodigd door een collega traditioneel Deens te komen eten. Uiteindelijk was het zo lekker weer, dat ik samen met zijn ouders en buren in de tuin zaten te BBQ-en. Veel wijn, gezelligheid en sterke (Deense) verhalen. Zeer gastvrij en spreken allemaal ook goed Engels.
Zondag begon het nieuwe themaweek ‘Insecten’ en nu alweer de halve week voorbij! Voordat ik het weet zit ik dus alweer in Nederland…

…Maar niet voordat ik zaterdag naar Legoland ben geweest. Dat staat namelijk op de planning van aankomende zaterdag. Wanneer ik dat vol trots aan mijn Deense collega’s vertelden, keken ze me verbaasd aan. ‘Legoland is voor kleine kinderen.’

En tja het Deens. Ik versta er na 1,5 maand nog steeds helemaal niks van. Ik krijg er overigens wel lessen in door collega’s, maar verder dan ‘tak’ (dank je) kom ik niet.

Maar nu even een filmpje kijken!

xx

  • 25 Augustus 2010 - 21:37

    Rick Mulder:

    Ben je erg aan het aftellen??:p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Ajstrup Strand

Animatie in Denemarken

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2010

Hoogtepunten en minder momenten.

26 Augustus 2010

Laatste loodjes..

18 Augustus 2010

Waterpark

15 Augustus 2010

LEGOLAND.

11 Augustus 2010

Update!
Marijke

Caravan!

Actief sinds 22 Juni 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 17386

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 01 September 2010

Animatie in Denemarken

Landen bezocht: