Laatste loodjes.. - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu Laatste loodjes.. - Reisverslag uit Ajstrup Strand, Denemarken van Marijke Meijer - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes..

Door: marijkee

Blijf op de hoogte en volg Marijke

26 Augustus 2010 | Denemarken, Ajstrup Strand

Nog een weekje en dan zit het er weer op. Na zeven volle weken met kinderen is dit wel een écht een dieptepunt. Sinds zondag hebben we hier geen kind meer gezien. En hoewel we het Campingkids programma hebben aangepast voor activiteiten die ook bedoelt zijn voor ouderen, hebben we geen gast gezien. Erg teleurstellend.
Maar ik sta er ook niet van te kijken. Sinds vorige week is het stil op de camping. Wanneer de zon schijnt zie ik nog wel eens iemand voorbij lopen. Maar ondanks het weer beter geworden is, toch nog erg rustig.
Dinsdag bij de laatste strandavond hadden we maar besloten om broodjes te gaan bakken (op een BBQ ipv kampvuur haha) met collega´s, wijntje erbij, was erg gezellig maar niet te eten. En dan te bedenken dat ik dat brood al zeven strandavonden kinderen heb laten bakken..

Tijdens de activiteiten ben ik nu vooral bezig met de inhoud van de tenten opruimen. Bestek, borden en pannen inpakken en vanochtend heb ik bijvoorbeeld alle gordijnen uit de tenten gehaald. Ik heb eerlijk waar nog nooit zoveel spinnen gezien. Ik word voor gek verklaard hier op de camping, omdat ik een oranje(!) kruisspin zag met een lichaam van doorsnee twee á drie centimeter. (echt waar!)

Het lijkt hier wel herfst met al het blad op de grond, ben benieuwd hoe het weer in NL is. Over precies een week rond deze tijd zal ik inmiddels wel thuis zijn. Kijk er erg naar uit om iedereen te zien!! Toch jammer om eigenlijk na een dieptepunt te stoppen. Ik keek er beter op terug wanneer ik halverwege augustus mee was gestopt en ook afscheid nemen wordt steeds moeilijker.

Ik ga nog een weekje genieten van op de camping zitten in Denemarken. :P Maar eerst snel even de was uit de machine halen en dan rennen naar de volgende activiteit…

xx

  • 26 Augustus 2010 - 15:09

    Shirley:

    Wees maar gerust; hier regent het de heeeeele dag door.
    Succes nog even meid met de laatste loodjes!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Ajstrup Strand

Animatie in Denemarken

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2010

Hoogtepunten en minder momenten.

26 Augustus 2010

Laatste loodjes..

18 Augustus 2010

Waterpark

15 Augustus 2010

LEGOLAND.

11 Augustus 2010

Update!
Marijke

Caravan!

Actief sinds 22 Juni 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 17375

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 01 September 2010

Animatie in Denemarken

Landen bezocht: